چه کنم؟ دلم از سنگ که نیست ...

چه کنم؟ دلم از سنگ که نیست
چه دل است این دل من که ز یک لرزش اشک
بر رخ رهگذری یا ز نالیدن مادر به فراق پسری
دل من می‌شکند
چه کنم؟ دلم از سنگ که نیست
گریه در خلوت دل ننگ که نیست
هر کجا اشک یتیمی رنجور می‌چکد بر سر مژگان سیاه
هر کجا چشم زنی غمزده با یاد پسر مانده به راه
دل من می شکند
چه کنم؟ دلم از سنگ که نیست
گریه در خلوت دل ننگ که نیست
حالت دخترکی کوچک و تنها و فقیر که به حسرت کند از شیشه اشک
به عروسک نگه گاه به گاه  وز دل تنگ کند ناله و آه
دل من می‌شکند
چه دل است این دل من؟
دلم از ناله مرغان چمن می‌شکند
ز خیال غم مردم دل من می‌شکند
چه کنم؟ دلم از سنگ که نیست ...
نظرات 2 + ارسال نظر
noshin سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

vaghean in shero dost daram salhast donbalesh bodam ta inke emroy ay google serch kardam ay shoma mamnonam va tabrik be salighaton

پری پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ http://sangesab0or.blogfa.com

سلام
خوبی ؟

خسته نشی خوب من
باز هم مهمونت شدم
ممنونم عزیزم
میام دوباره
بهم سر بزن
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد